Friday, December 25, 2009

25 December

Posted by storyaboutagirl at 3:01 PM
semalam after office hour. berkejaran aku pulang bila jam tepat kol 6. ahaha... cam pelik jap sebab sepanjang aku kt level 22 blom penah aku blk awal. salunye mesti past maghrib. paling lambat pon past isya'. kecuali bulan puasa ok.

kekonon smlm blk awal sempat la smpai putrajaya awal. suddenly sesak teruk. demn. setiawangsa pon leh jam? ok xpe andaikan sebab cuti krismas. so ramai org kuar & x pon ade yg blk kampung or g bercuti ke mana².

so sampai umah trus sesiap pe sume after maghrib bertolak ke putrajaya. janji ngan kazen jmpe kt area pandan indah. after that trus ke putrajaya. majlis tu dorg wat kt kelab tasik putrajaya. congrats tok makcik mimi & husband dia. semoga berkekalan ke akhirnya.

malam tu gak adik sepupu aku perlu berangkat semula ke lebanon. kitorg ingat nk hantar. tp dia x kasi. so wife dia je la yg hantar ke klia sementara kitorg g mengular kt putrajaya. kuikuikui...

penat every week ade kenduri. macam² makanan aku dh makan. haih~~ dh agak dh sure time cuti ni bdn aku naik. huhu... xpe aih... lantak p. yg penting happy.

tapi pix kt putrajaya ni x byk sgt. maybe sbb penat so x bergamba pon cam xde mood. lg pon dh mlm sgt. penat blk keje pon x hilang lg. huhu...

k, r to all yg menyambut krismas. merry christmas ya. happy new year too... :)

0 comments:

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting