Sunday, April 5, 2009

Wooo....

Posted by storyaboutagirl at 8:51 PM
kepala aku sakit. having lots of things to do sucks. gosshh... sempat ke aku nk kemas² & nk siapkan keje aku nieh?

ngah sibok mengemas tetiba mak aku tanya speaking?! mak aku speaking?! pelik jap aku.

"nadhirah have u done ur homework yet?!"

aku benti jap kemas! adik aku pandang aku!

"mak cakap ape? aku x dengar lah!" dia pandang aku.

keje sekolah ko dah siap lom?!

"no" confident lak die g reply dlm BI.

"weh... weh... mak speaking!" selamba jerk aku kata camtu!

"abis dh aku cakap melayu x phm! meh sini aku cakap bahasa lain."

adeh~~ ngan aku skali kena bebel! hm... biasa dh aku dgr mak aku speaking. tapi bagus gak dia bahasa ckp BI ngan adik aku tu. at least adik aku tau gak la. i know it’s easier for me to express myself in BM than in english! i'm stuck on it oke. berterabur. tapi aku ade hati lak nk blaja another languages! huhu~~ ntah cam syok jerk.

tapi hajat aku salu x kesampaian. huhu... lelagi bila ada satu kuasa berjaya menarik aku. hisshh.. ape lagi kalau bukan "MALAS!" hm... but i noe
confidence is important one! haha... actually the best way to improve in english is practice talking, read more book or paper... ikut kan rajin aku... ada gak aku praktis bebende tuh~~ hukhukhuk... tp cam x berjaya jerk! lol...

0 comments:

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting