Thursday, August 14, 2008

Tunjukkan aku!

Posted by storyaboutagirl at 11:18 AM
Title: Tunjukkan Aku
By: Boneca

Musik dari jiwa

Lagu dari hati
Cerita sepurnama
Canda dan menangis

Belum ku selami
Caturan terjadi
Lelah dipukul badai
Apa mungkin terlerai?

Oh... Oh... Oh...

Soalan tersendu
Balas hampa bisu
Tuhan... tunjuk sesuatu

Apa dia yang satu itu?
Tunjukkan aku
Tunjukkan aku

Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu?
Aku dijaga kamu?
Atau kamu terlalu
Indah buat diriku?
Beda dari diriku?
Aku pun tak menahu

Soalan tersendu

Balas hampa bisu
Tuhan... tunjuk sesuatu

Apa dia yang satu itu?

Tunjukkan aku
Tunjukkan aku

Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu?
Aku dijaga kamu?
Atau kamu terlalu
Indah buat diriku?
Beda dari diriku?
Aku pun tak menahu

Apa bisa ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu?
Aku dijaga kamu?
Atau kamu terlalu
Indah buat diriku?
Beda dari diriku?
Aku pun tak menahu

Aku pun tak menahu
Aku pun tak menahu

Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?
Apa bisa ku cinta?

Tuhan... tunjukkan aku
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* credit to wani ardy.

seriously... i'm in luv wif this song! lirik die... melodi die... smua kne. gile hebat dak niey leh cipta lagu. mne la die dpt idea tuh. bape ari lak mase yg die amik tuk siapkan lirik tu? huhu... sesungguhnye aku kagum dgn ke'creative'an die. :)

sempoi la lagu! x meleret² ayat pon jenis yg senang ingat! hihi... wah... first time aku dgr lagu dr m'sia yg leh wat aku trus nk dgr jerk. zzaazzssss...

0 comments:

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting