Tuesday, August 26, 2008

I Hate Monday...

Posted by storyaboutagirl at 12:05 AM
Mood: Cannot describe
Listening to: Secondhand Serenade - Fall For You
Reading: Nope... I'm Wrote
Watching: My Blog...

semalam aku tdo kt nk kol 215 am camtu. smue gegare nk abiskan bce novel 'Andai Itu Takdirnya' fuh~~~ mok bengkak jugak la mate aku bile bce novel tuh. hihihi... cite yg eppy ending! syiokk... walaupun kekadang geram, marah, sedih & eppy bile bace. haih...

ermm... arini bgn agak liat skit. maklum r ujan semalam. lg 1 biase la ari senin kn?! so mood malas tetap ade!! hihi... kol 635 am bru aku memboloskan diri ke toilet tuk mandi & pastu solat. sesiap pe smue dh kt nk 730 am gak la. tu jd lmbt plus ngan termenung kt katil sengsorg. pastu sengih sengsorg! haha... cam org gila!!

kt nk 740 am.. aku kuar. dpt naik bus dh kol 745. smpai putra setiawangsa kt nk kol 8. aku past beli tiket trus bratur. line dh panjang giloss... haih~~ niey yg aku mls niey. lastly cam biase dpt tren kosong kt nk kol 815 am cam2. niey x msk lg aku hangin ngan org yg line up! demnit kecoh tol minah yg beratur blkg aku. tau nk cepat jerk. beratur la. adat org dh lmbt. xyah la nk berebut² kn tu tren kosong! smue dpt msk la. selambe tepek jerk aku ditolaknye. x pe aku sabar lg!!!

then die dh potong line aku so aku biarkan je la. it's ok but leh x klu msk dlm skit! ingat ko sorg ke yg nk naik tren niey? tu... kt blkg tu ramai lg. aku geram. selambe jerk aku msk ke tgh skit. pedulik hape aku!! ko nk menempel kt c2... kt tiang tu... aa.. silakan. pastu pandang aku pelik. asal? haih~~ pepagi dh menguji kesabaran aku. dh r x nk msk ke dlm. leh lak die tolak aku sbb x tau nk pegang kt mne. padan muke... zalimkah aku?demn!!! hangin tol aku... xpe... xpe... kesabaran aku adalah amat tinggi setakat ini!

past sorg² ayarkk... nape la makcik sebelah aku niey? boleh x aku panggil die mak cik? ke aku nk kne panggil akak gak? tetolak² aku. dh r aku dok tetengah antara makcik ngan dak pompuan tuh. huh... dugaan btol. niey blom bulan pose lg! arghh.. pedulik. sabar hani... saba... :) sampai klcc aku trus kuar. dlm kol 825 cam le aku smpai. awal x? plus ngan kebengangan aku. lembab segalenye. termasuk my step tuk melangkah!!

sampai opis dh kol 846 am. hujan rintik² tu yg jln lelaju. macam katun aku rase mse tuh. mesti org gelakkan aku. arghh.. lantak!! b4 dat g bank sat. kuar duit. huh~~~ sib baik kt opis ade tenet. klu x... tatau nk wat ape... da~~~

2 comments:

Anonymous said...

sabar sue,

kalau ada rezeki nanti beli je keta, langgar kakak tu.. hehe

storyaboutagirl said...

hihi... saba niey ana.. haih~~~ x baik berdendam ana... :D

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting