Saturday, November 20, 2010

Kecewa.

Posted by Suraya Hani at 10:48 PM
ok abis dh badminton. congrats to indonesia coz menang pingat emas. walaupon agak kecewa sket arini tgk pasangan malaysia kalah. tp kne la terima dh adat bertanding ade menang dan kalah.

pape pon congrats gak kt kt Koo Kien Kiat & Tan Bong Heong yg berjaya bawak blk pingat perak. maybe game kali ni bukan milik dorg. pape pon kne usaha lebih tok match seterusnye. tajamkan lagi smash & segala pukulan supaya tak tersasar sgt.

so esok. Lee Chong Wei akan bertemu Lin Dan. buat kali yg ke berapa ye? hopefully dia akan berjaya. bukannye ape Lin Dan ni aku tgk liat sket tok ditewaskan. pape pon moga Chong Wei berjaya. klu kalah pon xde la dlm keadaan yg memalukan.

aku tgk sukan badminton kt malaysia ni cam takde pelapis skrg. nape tak ketengahkan je erh pemain² muda yg ade? at least dorg leh belajar & serap cara² main kt pentas dunia. serius kekadang aku jeles tgk pemain china yg terlalu byk pemain pelapis. dan dorg gak berani ketengahkan pemain² baru dorg.

kenape kt malaysia tak camtu erh? susah sgt ke cari pemain pelapis? sampai bila kite nk mengharapkan kudrat Lee Chong Wei & beregu yg ade pon aku rasekan just Koo Kien Kiat & Tan Bong Heong yg menyerlah. tp ade masa aku rse dorg tenggelam gak. hmm...

another things... aku rase one of the most games kt malaysia is badminton. so we need new pelapis. dah tiba masenye sukan kt malaysia perlukan perubahan. skrg ni kite kne pulun cari pemain seberapa ramai yg boleh tok sukan² yg boleh bagi pingat, yg boleh dihantar tok bertanding bawa cabaran malaysia ke persada yg lebih tinggi lagi. tak bleh dah nk harapkan pemain yg dh ade. klu tak sudahnye malaysia takde wakil nanti.

pape pon semoga berjaya tok atlet malaysia dlm sume acara yg dorg sertai.

0 comments:

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting