Tuesday, September 22, 2009

Entah!

Posted by storyaboutagirl at 10:16 PM
arini dh msk raya ke 3. haih~~ cam cepat je masa berlalu. boleh di kira tinggal bape hari lagi nk keje. adoi~~... sekarang sungguh MALAS bila pikir pasal keje.

seriously aku dh start busan. sory merepek di hari raya ni. bila orang tnye aku cmne keje aku cakap. ok. tanya banyak kali aku jawab ENTAH! haih~~ camno ni kojo sendiri pon tatau ape status.

paling x best dengar bila orang start tanya: "hani bila nak kawen?!" aku senyum je la. pastu aku jawab ENTAH! silalah tanya soklan yang sama lagi. dan korg sume jua akan dgr jwpn yg sama -ENTAH-

haih~~ ENTAHLAAAA...

Shared by: storyaboutagirl-chocolate
.: Please take out with FULL CREDIT. Thanks :.
~♥

0 comments:

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting