Friday, September 11, 2009

11 September

Posted by storyaboutagirl at 8:25 PM
arini plan buka kt luar memula. last minute cam xde respon so cancel je trus. so blk umah cam biasa kol 4.30 pm dh balik. sampai umah dlm kol 530 pm camtu. lambat sket sbb ujan jalan pon cam agak jem.

sampai umah cam biasa buat pape yg patut dlu. then tolong la mak aku masak sbb arini pakcik aku 1 family + abang sepupu 1 family datang berbuka kt umah. then sumthing make me shock bila aku dpt tau anak mak tih aku meninggal past pesawat yg dorg naik terhempas kt lapangan terbang antarabangsa langkawi.

serius x sangka tinggal bape ari je lagi nk raya then dpt news yg x best. sedihnye~~ pape pon aku harap mak tih aku 1 family sabar & doakan sepupu aku tu ditempatkan dikalangan org yg beriman.

hm... nmpknye raya thn nieh sederhana je. aku doakan semoga abag sedara aku ditempatkan dikalangan org yg beriman. amin. sesungguhnya Allah lebih menyayangi dia. Al Fatihah.

2 comments:

zulfarina zulkeple said...

oooo ada pesawat terhempas ek heheh tu le tak tgk berita...anyway smoga roh nya dicucuri rahmat

storyaboutagirl said...

a'ah ade. mekasih akak.. :)

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting