Wednesday, August 27, 2008

What day is it?!

Posted by storyaboutagirl at 9:13 AM
What day is it
And in what month
This clock never seemed so alive
I can't keep up and I can't back down
I've been losing so much time


intro pembukaan sebelum aku start menulis! sepatutnye kne mulakan dgn bismillah tp aku lain plak! cit... pape pon Bismillahirahmanirrahim... Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang... :) actually ade makne disebalik lagu tuh. hrmm...

Alhamdulillah sampai ke hari ini aku still lagi bernyawa... dpt hirup udara yg segar... still lg dpt tgk keindahan alam yg sempurna ciptaan Yang Maha Esa. takut sbnrnye bile aku berkire² tentang hidup ni. bukannye ape. usia bumi makin tue. cam2 jua mnusia. lelagi macam aku niey. bape byk dosa & pahala pon aku tatau... wallahualam...

at the same time byk yg aku missed sbnrnye. hrmm.. ape yg aku missed pon aku tatau. but one of that is kengkawan. aku miss diri aku yg dlu... kurus skit kot!! hahaha... erm... klu leh aku nk hidup dlm hp jerk. nk byk kn pahala... kurangkan dosa. byk kn amal. mampukah aku? sempatkah aku? Allah jerk yg tau... pape pon aku nk sangat ubah perangai aku niey! kalu la aku dpt undur blk mse tuh. aku nk corak kn diri aku dgn warna putih.

hopefully ade ruang tuk aku btolkan diri aku ke arah yg lg baik. sory peeps... aku merepek skit arini. :)

0 comments:

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting