Monday, August 25, 2008

ahad...

Posted by storyaboutagirl at 8:53 AM
place: my room
listening: backstreet boys-helpless when she smiles

nothin' special. bgn jerk tdo trus mandi. then kemas rumah.... jemur baju... ngadap pc. then busan. stop trus amik novel bace. bayangkan seharian aku just dok bilik just nk abiskan novel setebal 533 mukasurat tuh! huh... hebat!!! x teruje langsung ngan bebende lain even. haha.. yg pelik makanan sedap pon x sempat aku jamah. fuhh~~~

mak aku xde umah g kenduri kawen ngan ayah & adik aku yg last. so... aku seperti biase menjadi pengawal di rumah! pengawal x bergaji lor... uhuk... :p kt luar gelap nk ujan. should i stop dr trus membace. kain di jemuran harus di angkat lor... hihi...

'Andai Itu Takdirnya' yup tu la tajuk novel yg aku layan... syok dh lme x melayan novel. bile bce trus jerk nk aku nekad nk abiskan dlm mse 1 day. huh! berjaye kah aku? tgk kan jerk. aku just break tuk solat & mandi jerk.

0 comments:

♥ 환영합니다 ♥

 

our lady peace! Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting